1. ЖЕТКІЗУ ЕРЕЖЕСІ

«Astra-market» интернет-дүкені сізге ыңғайлы болу үшін тапсырыстарды алудың келесі тәсілін ұсынады.

Тапсырысты «есікке дейін» курьермен жеткізу.

Интернет-дүкеннің клиенттері үшін кез келген сомаға тапсырыс беру кезінде бүкіл Қазақстан бойынша тегін жеткізу жұмыс істейді.

 

2. ЖЕТКІЗУ МЕРЗІМДЕРІ

Алматы қаласы - Тапсырыс күні немесе келесі күні, егер ол сағат 14.00-ден кейін өңделсе.

Қазақстанның қалған қалалары - 3-нен 5 жұмыс күніне дейін.

Курьерлік жеткізу сағат 09.00-ден 18.00-ге дейін жүргізіледі.

Төтенше жағдайлар туындаған жағдайда жеткізу мерзімі ұлғаюы мүмкін.

Жеткізу мерзімі туралы ақпаратты мына телефон арқылы нақтылауға болады: 8 700 201 52;

 

Тапсырыстан бас тарту

ҚР Заңнамасына сәйкес сатып алушы Тапсырысты ресімдеген күні сатып алудан бас тартуға құқылы.

Тапсырыс ресми ресімделіп, көрсетілген мекен-жай бойынша жеткізілгеннен кейін немесе Тапсырыс жеткізуді жүзеге асыратын қызметке берілгеннен кейін сатып алудан бас тартқан жағдайда, Сатып алушы жеткізу құнын төлеуі қажет (ҚР АК 450-бабының 3-бөлігі, «Сауда қызметін реттеу туралы» ҚР Заңының 25-бабының 5-тармағы негізінде). Тегін жеткізу кезінде құны интернет-дүкеннің немесе жеткізуді жүзеге асыратын қызметтің қолданыстағы тарифтеріне сәйкес есептеледі.

Тапсырыс көрсетілген мекен-жайға жеткізілгеннен кейін сатып алудан бас тартылған жағдайда, тауарды қайтару сатып алушының күшімен және қаражатымен жүзеге асырылады.

 

3. ТӨЛЕУ ӘДІСІ

«Astra-market» интернет-дүкенінен тапсырыстарды сіз келесі ұсынылған әдістердің бірімен төлей аласыз:

Сіз тапсырысты Visa, Mastercard картасымен төлей аласыз, себебі біздің сайт интернет-эквайрингке қосылған.

Маңызды: банк картасын төлемес бұрын, картаның интернет арқылы сатып алу ақысын төлейтініне және оған шектеу қойылмағанына көз жеткізіңіз.

Таңдалған тауарды немесе қызметті растағаннан кейін Freedom Pay процессинг орталығының төлем парағы бар қорғалған терезе ашылады, онда сізге банк картасының деректерін енгізу қажет. Карта ұстаушысының қосымша аутентификациясы үшін 3D-Secure хаттамасы қолданылады. Егер сіздің Эмитент банкіңіз осы технологияны қолдаса, Сіз қосымша сәйкестендіруден өту үшін оның серверіне бағытталасыз. Қосымша сәйкестендіру ережелері мен әдістері туралы ақпаратты Сізге банк картасын берген банктен тексеріңіз.

Онлайн төлем қызметі Visa, MasterCard халықаралық төлем жүйелерінің ережелеріне сәйкес және төлемнің құпиялылығы мен қауіпсіздігін сақтау қағидаттарында төлем төлеуді жасау жүзеге асырылады, бұл үшін жабық байланыс арналары арқылы деректерді тексеру, шифрлау және берудің ең өзекті әдістері қолданылады. Банк картасының деректерін енгізу Freedom Pay төлем бетіндегі қорғалған терезеде жүзеге асырылады.

Төлем бетіндегі жолдарға карта нөмірін, карта иесінің атын, картаның жарамдылық мерзімін, үш таңбалы қауіпсіздік кодын (Visa үшін CVV2 немесе MasterCard үшін CVC2) енгізу қажет. Барлық қажетті деректер банк картасының бетінде көрсетіледі.

CVV2 / CVC2 - картаның артқы жағында орналасқан үш таңбалы қауіпсіздік коды.

Әрі қарай, сол терезеде 3-DSecure кодын енгізу үшін эмитент банктің беті ашылады. Егер Сізде статикалық 3-DSecure орнатылмаған болса, ол сіздің телефон нөміріңізге SMS арқылы жіберіледі. Егер 3-DSecure коды сізге келмесе, онда өзіңіздің эмитент банкке хабарласуыңыз керек.

3 – Dsecure - бұл интернет желісіндегі карталар бойынша төлемдердің қауіпсіздігін қамтамасыз етудің ең заманауи технологиясы. Операцияны жүзеге асыратын карта ұстаушының түпнұсқалығын біржақты анықтауға және карта бойынша алаяқтық операциялардың қаупін барынша азайтуға мүмкіндік береді.

 

 

 

 

Банктік аударыммен төлеу (заңды тұлғалар үшін).

Осы әдіспен төлеу банк бөлімшелерінде интернет-дүкен менеджері ұсынған шот бойынша мүмкін болады. Шот тапсырыс берушінің электрондық поштасына жіберіледі.

 

4. ҚАУІПСІЗДІК КЕПІЛДЕМЕСІ

Freedom Pay процессингтік орталығы Сіздің банктік картаңыздың деректерін PCI DSS 3.0 қауіпсіздік стандарты бойынша қорғайды және өңдейді. Ақпаратты төлем шлюзіне беру SSL шифрлау технологиясын қолдану арқылы жүзеге асырылады. Ақпаратты одан әрі беру Paybox.money сенімділігінің ең жоғары деңгейіне ие жабық банк желілері арқылы сіздің картаңыздың мәліметтерін бізге және басқа үшінші тұлғаларға бермейді. Карта ұстаушысының қосымша аутентификациясы үшін 3D -Secure хаттамасы қолданылады.

Егер, сізде жасалған төлем бойынша сұрақтарыңыз болған жағдайда, сіз https://freedompay.money/kz сайттағы төлем сервисін қолдау қызметінің чатына жүгіне аласыз.

 

5. ОНЛАЙН-ТӨЛЕМДЕРДІҢ ҚАУІПСІЗДІГІ

Сіз ұсынатын жеке ақпарат (аты-жөні, мекен-жайы, телефоны, е-mail, кредиттік картасының нөмірі) құпиялы болып табылады және жария етілмейді. Сіздің кредиттік картаңыздың деректері тек шифрланған түрде беріледі және біздің Web-серверде сақталмайды.

Интернет-төлемдерді өңдеу қауіпсіздігіне «Freedom Pay» ЖШС кепілдік береді. Төлем карталарының барлық операциялары VISA International, MasterCard және басқа төлем жүйелерінің талаптарына сәйкес жүзеге асырылады. Ақпаратты беру кезінде онлайн-карточка төлемдері қауіпсіздігінің мамандандырылған технологиялары пайдаланылады, деректерді өңдеу процессингтік компанияның қауіпсіз жоғары технологиялық серверінде жүргізіледі.

Төлем карталарымен төлеу қауіпсіз, өйткені:

• Авторлану жүйесі сатып алушыға оның төлем картасының төлем деректемелері (нөмірі, жарамдылық мерзімі, CVV2/CVC2) алаяқтардың қолына түспеуін қамтамасыз етеді, өйткені, бұл деректер авторлану серверінде сақталмайды және ұрланбайды.

• Сатып алушы өзінің төлем деректерін интернет-дүкеннің сайтына емес, Freedom Pay авторлану жүйесіне тікелей енгізеді, сондықтан сатып алушы карточкасының төлем деректемелері үшінші тұлғаларға қол жетімді болмайды.

 

6. ТАУАРДЫ, АҚШАЛАЙ ҚАРАЖАТТЫ АЙЫРБАСТАУ ЖӘНЕ ҚАЙТАРУ

Сатушы, егер ол пайдаланылмаған болса, оның тауар түрі, тұтыну қасиеттері, пломбалары, жапсырмалары, сондай-ақ тауарды сатып алу фактісін растайтын құжат сатып алынған сәттен бастап күнтізбелік он төрт күн ішінде тиісті сападағы тауарды айырбастауды немесе қайтаруды қамтамасыз етуге міндетті.

Тауарды айырбастауды немесе қайтаруды жүзеге асыру үшін Сатып алушы сатушыға сапасыз тауарды, сатып алу фактісін растайтын тауарға құжаттарды, жеке басының деректерін, өтінішті жіберуге міндетті.

Сатушы қайтарылған тауар үшін соманы қолма-қол ақшасыз қайтарады.

Төлем карталары арқылы онлайн-төлем жүргізу кезінде қолма-қол ақшамен қайтаруға жол берілмейді.

Тұтынушы тарапынан тауардан бас тартқан кезде сатушы тауарды сатушыға қайтарғаннан және тұтынушы тиісті талап қойғаннан кейін он төрт күннен кешіктірмей тұтынушы төлеген ақшалай соманы оған қайтаруға тиіс.

Қателіктермен жүргізілген операциялар бойынша ақшалай қаражатты қайтару үшін жазбаша өтінішпен және жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесімен және қате есептен шығарылғанын растайтын чектермен/түбіртектермен жүгіну қажет. Осы өтінішті мына мекен-жайға жолдау қажет: info@astra-market.kz

Өтінішті қарастыру және ақшалай қаражатты қайтару мерзімі Компания өтінішті алған сәттен бастап есептеле бастайды және мереке және демалыс күндерін есептемегенде жұмыс күндерінде есептеледі.

Клиент картаға ақшалай қаражатты қайтару туралы Freedom Pay-ге жүгінуге құқылы.

Байланыс деректері

Барлық туындаған мәселелер бойынша мына 8 700 201 5252 телефонға  және мына info@astra-market.kz эл.поштаға хабарласуыңызды сұраймыз.

 

1. ПРАВИЛА ДОСТАВКИ

Для Вашего удобства интернет-магазин «Астра-market» предоставляет следующие способы получения заказов.

Доставка заказа курьером «до двери».

Для клиентов интернет-магазина действует бесплатная доставка по всему Казахстану при заказе на любую сумму.

 

2. СРОКИ ДОСТАВКИ

г. Алматы - в день заказа или на следующий день, если он обработан после 14.00 час.

Остальные города Казахстана - от 3 до 5 рабочих дней.

Курьерская доставка производится с 09.00 до 18.00 час.

В случаях возникновения чрезвычайных ситуаций, сроки доставки могут увеличиваться. Информацию о сроках доставки можно уточнить по телефону: 8 700 201 5252;

 

Отказ от заказа

В соответствии с Законодательством РК покупатель вправе отказаться от покупки в день оформления заказа.

В случае отказа от покупки после того, как заказ был официально оформлен и доставлен по указанному адресу, либо после того как заказ был передан в службу, осуществляющую доставку, покупателю необходимо оплатить стоимость доставки (на основании ч.3 ст. 450 ГК РК, п.5 ст. 25 Закона РК «О регулировании торговой деятельности»). При бесплатной доставке стоимость расчитывается в сответствии с действующими тарифами интернет-магазина или службы, осуществляющей доставку.

В случае отказа от покупки после того, как заказ был доставлен по указанному адресу, возврат товара осуществляется силами и средствами покупателя.

 

3. СПОСОБ ОПЛАТЫ

Заказы с интернет магазина «Астра-market» вы можете оплатить одним из предложенных способов:

Вы можете оплатить заказ картой Visa, Mastercard в момент оформления заказа, поскольку наш сайт подключен к интернет-эквайрингу.

Важно: перед оплатой банковской картой, убедитесь, что карта поддерживает оплату покупок через интернет и на ней отсутствует лимит.

После подтверждения выбранного товара либо услуги откроется защищенное окно с платежной страницей процессингового центра Freedom Pay, где Вам необходимо ввести данные Вашей банковской карты. Для дополнительной аутентификации держателя карты используется протокол 3-DSecure. Если ваш банк-эмитент поддерживает данную технологию, Вы будете перенаправлены на его сервер для прохождения дополнительной идентификации. Информацию о правилах и методах дополнительной идентификации уточняйте в банке, выдавшем вам банковскую карту.

Услуга онлайн-оплаты осуществляется в соответствии с правилами международных платежных систем Visa, MasterCard и т.д. на принципах соблюдения конфиденциальности и безопасности совершения платежа, для этого используются самые актуальные методы проверки, шифрования и передачи данных по закрытым каналам связи. Ввод данных банковской карты осуществляется в защищенном окне на платежной странице Freedom Pay.

В поля на платежной странице требуется ввести номер карты, имя владельца карты, срок действия карты, трёхзначный код безопасности (CVV2 для VISA или CVC2 для MasterCard). Все необходимые данные отображены на поверхности банковской карты.

CVV2/ CVC2 - это трёхзначный код безопасности, находящийся на оборотной стороне карты.

Далее в том же окне откроется страница вашего банка-эмитента для ввода 3-DSecure кода. В случае, если у вас не настроен статичный 3-DSecure, он будет отправлен на ваш номер телефона посредством SMS. Если 3-DSecure код к вам не пришел, то следует обратиться в ваш банк-эмитент.

3-DSecure - это самая современная технология обеспечения безопасности платежей по картам в сети интернет. Позволяет однозначно идентифицировать подлинность держателя карты, осуществляющего операцию и максимально снизить риск мошеннических операций по карте.

 

Оплата банковским переводом (для юридических лиц).

Оплата данным способом возможна в отделениях банка по выставленному менеджером интернет-магазина счету. Счет высылается на email заказчика.

 

4. ГАРАНТИИ БЕЗОПАСНОСТИ

Процессинговый центр Freedom Pay защищает и обрабатывает данные Вашей банковской карты по стандарту безопасности PCI DSS 3.0. Передача информации в платежный шлюз происходит с применением технологии шифрования SSL. Дальнейшая передача информации происходит по закрытым банковским сетям, имеющим наивысший уровень надежности Paybox.money не передает данные вашей карты нам и иным третьим лицам. Для дополнительной аутентификации держателя карты используется протокол 3-DSecure.

В случае, если у вас есть вопросы по совершенному платежу, вы можете обратиться в чат службы поддержки платежного сервиса на сайте https://freedompay.money/kz

 

5. БЕЗОПАСНОСТЬ ОНЛАЙН-ПЛАТЕЖЕЙ

Предоставляемая вами персональная информация (имя, адрес, телефон, e-mail, номер кредитной карты) является конфиденциальной и не подлежит разглашению. Данные вашb кредитной карты передаются только в зашифрованном виде и не сохраняются на нашем Web-сервере.

Безопасность обработки интернет-платежей гарантирует ТОО «Freedom Pay». Все операции с платежными картами происходят в соответствии с требованиями VISA International, MasterCard и других платежных систем. При передаче информации используются специализированные технологии безопасности карточных онлайн-платежей, обработка данных ведется на безопасном высокотехнологичном сервере процессинговой компании.

Оплата платежными картами безопасна, поcкольку:

• Система авторизации гарантирует покупателю, что платежные реквизиты его платежной карты (номер, срок действия, CVV2/CVC2) не попадут в руки мошенников, так как эти данные не хранятся на сервере авторизации и не могут быть похищены.

• Покупатель вводит свои платежные данные непосредственно в системе авторизации Freedom Pay, а не на сайте интернет-магазина, следовательно, платежные реквизиты карточки покупателя не будут доступны третьим лицам.

 

6. ОБМЕН И ВОЗВРАТ ТОВАРА, ДЕНЕЖНЫХ СРЕДСТВ

Продавец обязан обеспечить обмен или возврат товара надлежащего качества, если он не был в употреблении, сохранены его товарный вид, потребительские свойства, пломбы, ярлыки, а также документ, подтверждающий факт приобретения товара, в течение четырнадцати календарных дней с момента приобретения.

Для осуществления обмена или возврата Товара, Покупатель обязан направить Продавцу Товар ненадлежащего качества, документы на Товар, подтверждающие факт приобретения, данные уд.личности, заявление.

Продавец возвращает сумму за возвратный товар безналичным путем.

При проведении онлайн-оплаты посредством платежных карт не допускается возврат наличными денежными средствами.

При отказе от товара со стороны потребителя продавец должен вернуть ему денежную сумму, уплаченную потребителем, не позднее чем через четырнадцать дней после возврата товара продавцу и предъявления потребителем соответствующего требования.

Для возврата денежных средств по операциям, проведенным с ошибками, необходимо обратиться с письменным заявлением и приложением копии документа, удостоверяющего личность, и чеков/квитанций, подтверждающих ошибочное списание. Данное заявление необходимо направить по адресу: info@astra-market.kz

Срок рассмотрения Заявления и возврата денежных средств начинает исчисляться с момента получения Компанией Заявления и рассчитывается в рабочих днях без учета праздничных и выходных дней.

Клиент вправе обратиться к Freedom Pay по поводу возврата денежных средств на карту.  

Контакты

По всем возникающимся вопросам, просьба обращаться по тел: 8 700 201 5252 и на эл.почту info@astra-market.kz.